O rozdelení budgetu mediálneho giganta vo výške 2,2 miliardy dolárov informoval portál Adweek.com. Ten získal aj interné vyhlásenie spoločnosti Publicis Groupe.

Generálny riaditeľ Arthur Sadoun v ňom uvádza, že skupine Publicis Media bol pridelený nákup a plánovanie médií spoločnosti Disney a to v celom rozsahu v Európe, Strednom východe a Afrike (EMEA), v regióne Ázia/Pacifik (APAC) a Latinskej Amerike (LatAm).

V Severnej Amerike rozšíril Publicis existujúce služby v rámci športovej televízie ESPN a mediálne povinnosti pre ohlasovanú streamovaciu službu Disney + a firmu Disney Parks & Resorts.

Nová jednotka

A. Sadoun uviedol, že Publicis vytvoril pre Disney novú 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa