O rozdelení budgetu mediálneho giganta vo výške 2,2 miliardy dolárov informoval portál Adweek.com. Ten získal aj interné vyhlásenie spoločnosti Publicis Groupe.
Generálny riaditeľ Arthur Sadoun v ňom uvádza, že skupine Publicis Media bol pridelený nákup a plánovanie médií spoločnosti Disney a to v celom rozsahu v Európe, Strednom východe a Afrike (EMEA), v regióne Ázia/Pacifik (APAC) a Latinskej Amerike (LatAm).
V Severnej Amerike rozšíril Publicis existujúce služby v rámci športovej televízie ESPN a mediálne povinnosti pre ohlasovanú streamovaciu službu Disney + a firmu Disney Parks & Resorts.
Nová jednotka
A. Sadoun uviedol, že Publicis vytvoril pre Disney novú
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?