M. Kozár pracoval pre značky ako Swan, St. Nicolaus, Eset, Rajo, Nay, VÚB banka a iné. V minulosti dvakrát pôsobil na pozícii marketingového stratéga v reklamných agentúrach. Taktiež pracoval i v strategicko-prieskumnej marketingovej agentúre.
„Som človek zameraný na vedecké zákony, fakty a tvrdé dáta – najmä v marketingu. Nemám rád domnienky, vo všetkom existujú zákonitosti. Držím sa iba toho, čo skutočne funguje. Baví ma odhaľovať vzťahy, vzory, zákony zo sveta marketingu a značiek. Rád sledujem novodobých priekopníkov vo vedeckom marketingu, či svetové relevantné marketingové štúdie. Teším sa, pretože Mayer/McCann Erickson vnímam ako novú výzvu,“ hovorí M. Kozár.
Nový stratég v Mayer/McCann Erickson sa podieľa aj na tvorbe komunikačnej a marketingovej stratégie ďalších komerčných subjektov na Slovensku, v Česku a USA. V komunikácii pomáha aj politikom, neziskovým organizáciám, e-shopu We Lift Together či spisovateľovi Danielovi Hevierovi.
M. Kozár nahradil R. Marečeka, ktorý bol na tejto pozícii od roku 2013. R. Mareček v minulosti pôsobil aj ako stratég v agentúre Lowe GGK, šéfoval napríklad marketingu vo vydavateľstve Perex a v niekdajšom Ecopresse riadil marketing a predaj.