Komisia riešila podnet na spomínaný spot nealkoholického piva Birell. Sťažovateľ uviedol, že tvrdenie „S Birellom nenafúkaš“, ktoré bolo zároveň názvom kampane, je zavádzajúce. Odvolával sa na policajný test, ktorý má preukazovať, že aj s nealkoholického piva je možné „nafúkať“.

Odborníci z Rady pre reklamu rozhodli, že Birell neporušil pravidlá. Pri jej posudzovaní brala do úvahy skutočnosť, že komunikuje nealkoholické pivo. V správe zo zasadnutia približuje Komisia, že to je v zmysle aktuálne platnej legislatívy definované ako „pivo s obsahom alkoholu najviac 0,5 objemového percenta“.

Objemový obsah alkoholu v pive Birell sa pohybuje v rozmedzí 0,30 – 0,45 objemového percenta, čo je uvádzané aj na jeho obale a produkt je teda možné označiť ako „nealkoholický“ aj v zmysle príslušnej legislatívy.

Takéto množstvo alkoholu 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa