V novej reklame Raiffeisen banky tentoraz Ralf zasiahne práve v momente, keď sa rodičia trápia s novou chladničkou. Vyrieši to tým, že dá tiaž na nulu.

Symbolika je v tom, že aj Raiffeisen banka dáva na nulu úrok pri pôžičkách do 2-tisíc eur. Spot vznikol v produkcii Hitchhiker Films a v réžii Dana Dekana. O animáciu sa opäť postaralo štúdio Plaftik.

Koncept s Ralfom predstavila Raiffeisen banka tento rok v marci, jej nový maskot vie levitovať a ovláda telekinézu, teda premiestňovanie predmetov z miesta na miesto silou mysle. Zároveň všetko rád všetko vybavuje a „Rajfku“ si obľúbil, lebo je žltá rovnako ako on.

Hlavné televízne spoty s novým hrdinom má banka v štýle sitkomu. Ralf sa divákom prihovára cez veselé príhody hlasom herca Richarda Stankeho. Banka začala používať aj nový claim banky – „radosť byť u nás“.

Ralf to dá na nulu v novej kampani Raiffeisen banky

Vizuál kampane Raiffeisen banky Zdroj: Raiffeisen banka

Vizitka kampane

  • Klient: Raiffeisen banka –Viktor Beličák, Miroslava Vágnerová
  • Agentúra: Made by Vaculik
  • Creative director: Peter Ižo
  • Copywriter: Milan Bielik
  • Art director: Michal Nagy
  • Account manager: Petra Barčáková
  • Strategy director: Adam Horecký
  • Réžia: Dano Dekan
  • Réžia Ralf: Juraj Demo Demovič
  • Animácia: Plaftik
  • Kamera: Martin Chlpík
  • Strih: Marek Kralovský
  • Postprodukcia: Blue Faces
  • Produkcia: Hitchhiker Films – Ivan Hulík, Pavol Kopček
  • Zvuková postprodukcia: Studio K2
  • Hudba: Michal Novinski
  • Fotograf: Jakub Klimo