V novej reklame Raiffeisen banky tentoraz Ralf zasiahne práve v momente, keď sa rodičia trápia s novou chladničkou. Vyrieši to tým, že dá tiaž na nulu.
Symbolika je v tom, že aj Raiffeisen banka dáva na nulu úrok pri pôžičkách do 2-tisíc eur. Spot vznikol v produkcii Hitchhiker Films a v réžii Dana Dekana. O animáciu sa opäť postaralo štúdio Plaftik.
Koncept s Ralfom predstavila Raiffeisen banka tento rok v marci, jej nový maskot vie levitovať a ovláda telekinézu, teda premiestňovanie predmetov z miesta na miesto silou mysle. Zároveň všetko rád všetko vybavuje a „Rajfku“ si obľúbil, lebo je žltá rovnako ako on.
Hlavné televízne spoty s novým hrdinom má banka v štýle sitkomu. Ralf sa divákom prihovára cez veselé príhody hlasom herca Richarda Stankeho. Banka začala používať aj nový claim banky – „radosť byť u nás“.
Vizuál kampane Raiffeisen banky Zdroj: Raiffeisen banka
Vizitka kampane
- Klient: Raiffeisen banka –Viktor Beličák, Miroslava Vágnerová
- Agentúra: Made by Vaculik
- Creative director: Peter Ižo
- Copywriter: Milan Bielik
- Art director: Michal Nagy
- Account manager: Petra Barčáková
- Strategy director: Adam Horecký
- Réžia: Dano Dekan
- Réžia Ralf: Juraj Demo Demovič
- Animácia: Plaftik
- Kamera: Martin Chlpík
- Strih: Marek Kralovský
- Postprodukcia: Blue Faces
- Produkcia: Hitchhiker Films – Ivan Hulík, Pavol Kopček
- Zvuková postprodukcia: Studio K2
- Hudba: Michal Novinski
- Fotograf: Jakub Klimo