Banka prichádza v poradí s druhým konceptom na Slovensku. V jeho teasingovom videu padne nový hrdina z vesmíru do obývačky. Usadí sa na gauč a prihovorí sa divákom slovami „Ralf dobre padne každej rodine. Už čoskoro.“
Zmenil sa aj claim značky. Dosiaľ sa prezentovala ako „Banka pre jednoduchší život“, tentoraz hlási, že je „Radosť byť u nás“.
V najbližšom období má banka spustiť hlavnú časť kampane, známe tak budú aj jej ďalšie detaily.
Prvú veľkú kampaň spustila Raiffeisen banka na Slovensku v roku 2014, teda po vyše ročnom pôsobení brandu na tuzemskom trhu. Dovtedy komunikovala s klientmi iba na lokálnej úrovni. Koncept s Bambuľkou, s ktorým išla do televízie, bol dosiaľ konzistentný, banka sa ho držala viac rokov a rozvíjala ho.
Úvodná kampaň s Bambulkou bola zároveň launchom značky u nás. Aj v tomto prípade ju pripravila agentúra Made by Vaculik, prebiehala naprieč celým mediamixom.
Úplne prvý spot, ktorým sa koncept nastavil, ilustroval príchod Bambuľky, ktorú vítal dedo Jozef. Dvojica sa spolu objavovala aj v ďalších reklamách, ktoré banka nasadzovala pravidelne.
Raiffeisen banka využíva zdieľanie bankovej licencie s Tatra bankou, ktorá je súčasťou skupiny Raiffeisen Bank International. Na Slovensku má momentálne vyše 60 pobočiek vo všetkých krajoch.