Novú príchuť Rajec Harmanček v bylinkovom rade uvedie Kofola do predaja až v októbri, no v predstihu spustila imidžovú kampaň.

Súčasťou komunikáciou je televízny spot – upravená verzia reklamy Rajca so svetluškami, ktorá mala premiéru v roku 2015. V aktuálnej verzii pribudol tag-on avizujúci novú príchuť. Popri televízii kampaň v júli odštartovala v online a na mieste predaja.

Nová príchuť je súčasťou Projektu Kamilka, v rámci ktorého začala Kofola pestovať byliny pre svoje nápoje vo vlastnej réžii. Využije na to spoluprácu s firmou Leros špecializujúci sa na bylinné čaje, ktorú kúpila v roku 2018.

Projekt Kamilka dostal názov nielen po jednej z byliniek, ale aj ako odkaz na Kamilu Stehlíku z Lerosu, odborníčku na liečivé byliny. Kofola vysadila byliny na poliach v Rajeckej Lesnej.

„Je to vôbec prvýkrát, čo komunikujeme produkt, ktorý sme ešte nevyrobili. Ale Projektu Kamilka a novinke z našej úrody tak veríme, že sme sa nebáli vstúpiť s ním do nových vôd aj na poli komunikácie,“ hovorí brand manažérka Katarína Pereszlényiová.

Rajec má kampaň pre novú príchuť ešte pred uvedením do predaja

Rajec Harmanček (vizuál) Zdroj: Kofola

Rajec Harmanček už výrobca promuje aj na sociálnych sieťach a k projektu vytvoril aj samostatný web. Novinku zároveň avizuje na etiketách súčasných príchutí, na ktorých pribudlo logo Projektu Kamilka.

Kreatívu kampane mala na starosti agentúra Zaraguza. Produkčnou spoločnosťou je Revers. PR má na starosti 1st Class Agency. Teasingová kampaň beží do konca septembra na slovenskom aj českom trhu.

Rajec má kampaň pre novú príchuť ešte pred uvedením do predaja

Rajec Harmanček (balenie 1,5 l) Zdroj: Kofola