Hlavnou „hrdinkou“ novej reklamy je Líška, ktorá odhaľuje prostredie zimnej Rajeckej doliny. Značka pramenitej vody dlhodobo zobrazuje vo svojich spotoch život v prostredí lesov.

Diváci mali doteraz možnosť nahliadnuť len do „zelených momentov“ prírody, najnovšie prináša Rajec kampaň zameranú na aktuálne zimné obdobie.

Spot sa drží kontextu, že príchodom zimy sa v lese všetko mení. „Jedna vec však týmto zmenám prírody dlhodobo odoláva, a tou je naša pramenitá voda, ukrytá hlboko v podzemí, v prírodne chránenom bohatom zdroji. Táto voda je stále rovnako čistá a chutí v akomkoľvek období,“ vysvetľuje Katarína Pereszlényiová, senior brand manager značky Rajec.

„Pracovali sme práve s týmto insightom, a to nás doviedlo až k myšlienke ukázať Rajeckú dolinu inak – v zasneženej zime. A hoci sa najprv táto myšlienka zdala odvážna, čoskoro sme si uvedomili, že zimu robí práve kúzelná voda. Snehová pokrývka, kúsky ľadu na zamrznutých konároch či para, ktorú vydychujú zvieratká... Voda sa vtedy nachádza všade okolo nás, len v iných skupenstvách. Dokonca je veľmi fotogenická a ponúka naozaj podmanivé obrázky,“ dodáva K. Pereszlényiová.

Spot bol zastrešený produkciou Bistro Films a vznikol pod vedením režisérky Jasminy Blaževič, ktorá mala pod palcom aj predchádzajúce spoty tejto značky. Komunikácia je podporená aj POS materiálmi v miestach predaja. Kampaň pobeží na Slovensku aj v Česku od februára do konca marca.

Rajec prináša ďalší „tichý“ spot. Tentoraz zo zasneženého lesa

Zdroj: Rajec

Vizitka kampane

  • Režisér: Jasmina Blaževič
  • Produkcia: Bistro Films
  • Managing Partner: Slavo Marušinec
  • Senior Account Manager: Karolína Jansová
  • Creative Director: Lester Tullet
  • Art Director: Jana Bauerová
  • Copywriter: Ondřej Potůček
  • Senior Brand Manager: Katarína Pereszlényiová
  • Marketing Manager: Pavol Chalupka