V prípade Pivovarov Topvar pomôže PR Clinic so spustením novej komunikačnej stratégie pre kľúčové iniciatívy na tento rok a zároveň s produktovou komunikáciou pre značky Šariš, Pilsner Urquell, Birell, Velkopopovický Kozel, Gambrinus, Kingswood, Excellent či Frisco.

S Pivovarmi Topvar spolupracuje PR Clinic od vlaňajšieho júla, keď prebrala agendu korporátnej komunikácie.

„Teší nás, že môžeme DNA našej agentúry vštepiť aj do ďalších výziev, ktoré nás s touto spoločnosťou čakajú. Agentúra preto pred nové úlohy postavila tím ľudí s dlhoročnými skúsenosťami v PR a v médiách,“ uviedol account director agentúry PR Clinic Martin Dobiš.

Podľa marketingovej manažérky Pivovarov Topvar Martiny Novak bolo nevyhnuté nájsť spoľahlivého strategického partnera pre produktové PR a vzťahy s médiami.

„Tešíme sa na spoluprácu s tímom PR Clinic a rozbeh množstva inšpiratívnych projektov spojených s našimi značkami,“ doplnila.

Pivovary Topvar v minulosti spolupracovali s PR agentúrami Neuropea či 1st Class Agency.