Značka realizuje uzavretý tender po štvorročnej spolupráci s MUW Saatchi & Saatchi. Pozýva doň šesť agentúr, vrátane súčasnej.

„Po štyroch rokoch úspešnej spolupráce so slovenskou agentúrou Saatchi sme sa rozhodli kreatívu značky Pilsner Urquell znova preveriť,“ hovorí marketingový riaditeľ Plzeňského Prazdroja a Pivovarov Topvar Grant McKenzie.

„Počas posledných 4 rokov sme spoločne vytvorili niektoré z najúspešnejších reklám v odbore vrátane nedávnej vianočné kampane a nesmiem zabudnúť ani na populárne sponzorské hokejové aktivity. Ako vždy sa ale snažíme byť lepší a rásť ďalej. Naším cieľom je porovnávať sa s najlepšími a najpríťažlivejšími kreatívami na svete. Cítime, že teraz je vhodný čas na to, aby sme získali nové silné nápady. Sme veľmi radi, že sa Saatchi tendra zúčastní,“ dodal G. McKenzie.

Vianočný spot pre Pilsner Urquell z roku 2016 od MUW Saatchi & Saatchi sa dostal medzi najlepšie vianočné reklamy na zoznam Ads of the World.

Víťaza tendra oznámi pivná značka začiatkom apríla. Okrem MUW Saatchi & Saatchi spolupracuje na digitálnych kampaniach aj s agentúrou Triad.