Toyota tento rok rozrozprávala príbeh hendikepovanej Lauren Woolstencroftovej, ktorá sa v roku 1981 narodila bez ľavého predlaktia a spodných častí nohy. A aj napriek tomu to nevzdala a na paralympiáde v roku 2002 získala zlatú medialu pre Kanadu. A v plnení svojho sna pokračovala ďalej.
Reklama od Coca-Coly pre Super Bowl pôsobí tento rok veľmi „cool“ a „fresh“. Značka o sebe hovorí, že ponúka nápoj, ktorý je pre každého. V spote sa preto objavil napríklad človek na invalidnom vozíku, tínedžeri či lesbický pár. Túto myšlienku plánuje značka komunikovať ďalej ja na blížiacich sa Olympijských hrách.
A čo konkurenčná Pepsi? V jej spote môžete vidieť skutočnú Cindy Crawford a Britney Spears aspoň na obrazovke. Značka divákom počas tohtoročného Super Bowlu ukázala svoju Pepsi Generations. A pozrela sa aj poriadne do minulosti, alebo aj na mesiac.
V úvodných sekundách spotu značky Tide asi ťažko rozpoznáte, že ide o reklamu na prací prostriedok. Najprv sa hrá, že promuje automobil, potom pivo, potom parfum, ale až nakoniec jej hlavný hrdina odhalí, o čo ide. Zábavné.
Alexa od Amazonu stratila hlas, pretože je chorá. A tak recepty začal ľuďom v domácnosti diktovať šéfkuchár Gordon Ramsey a lepšiu náladu robí ľuďom herečka Rebel Wilsonová.
Reťazec Wendy's hovorí, že do svojich burgrov nikdy nepoužíva mrazené mäso a vždy len čerstvé. V reklame veľmi nápadne naráža na fastfoodovú sieť McDonald's a nebojí sa použiť ani jej logo a odkaz na webovú stránku spoločnosti.
Ak ste ešte nevideli, ako rapuje Morgan Freeman a Peter Dinklage v kampani značky Doritos Blaze vs. Mountain Dew Ice, určite si ju pozrite. Je to totiž skvelý battle, v ktorom bojuje oheň s ľadom. A uvidíte aj Missy Elliot.
Na futbal prišli včera aj Vikingovia spolu s kampaňou pre značku Ram. Jej automobil je taký silný, že dokáže odtiahnuť aj ich loď. Drsnú atmosféru spotu umocnila skladba We Will Rock You od skupiny Queen.
T-Mobile má v kampani bábätká rôznej farby pleti a k divákom sa prihovára ženský voice-over. Hovorí o tom, že na tento svet prichádzame s tým, že sme si všetci rovní. A ani to odkiaľ pochádzate nehovorí o tom, akým človekom ste. Značka pravdepodobne v spote upozorňuje na politickú situáciu v USA.
Avocados Mexico prišlo na Super Bowl so šialenou reklamou a to doslova. Ľudí však upokojí pohľad na avokádový toast, všetko sa ale zmení, keď zistia, že padlo wi-fi pripojenie.
Jeep sa vybral do Jurského parku a hlavného hrdinu počas celého spotu nahána zviera. Všetko je ale iba jeho predstava počas toho, ako muž sedí v showroome automobilky.
Do reklamy na finále Super Bowl tento rok inzerenti investovali dohromady približne 420 miliónov dolárov a za 30-sekúnd reklamného času zaplatili viac ako 5 miliónov dolárov.