Skittles tento rok svoju reklamu na Super Bowl verejnosti neukáže. Teda ukáže, ale iba jednému človeku, a tak pôjde pravdepodobne o „najexkluzívnejšiu“ reklamu v histórii. Česť vidieť nový spot bude mať iba tínedžer Marcos Menendez z Kalifornie. Počas finálového zápasu futbalovej ligy bude sledovať minútovú reklamu, ktorá v televízii nepôjde. Na Facebooku budú môcť fanúšikovia Skittles sledovať naživo Marcosovu reakciu. Značka ponúkla ešte pred premiérou reklamy štyri verzie teasingových spotov, ktorými naznačuje, akým smerom by sa kampaň mohla uberať. Ich hlavnou postavou sa stal herec David Schwimmer.
Tvárou tohtoročnej kampane značky Pringles pripravenej špeciálne pre športové podujatie je herec Bill Hader. Značka ukazuje svoje nové čipsy, ktoré vznikli spojením viacerých príchutí, ktoré už predtým na trhu boli. A všetci nad nimi žasnú, ako dobre chutia. Keď sa trojicu niekto snaží vyrušiť pri ich ochutnávaní, nekompromisne ho odbijú.
Lexus sa tento rok spojil s Marvel Studios a filmom Black Panther. V spote poriadne nabitom akciou si na autách značky Lexus zajazdia aj hlavní hrdinovia. Čakajte drámu, poriadne rýchlu jazdu a svet ako z budúcnosti.
Značka protizápachových prostriedkov Febreze (z portfólia Procter & Gamble) aj tentoraz mieri na toalety. S nepríjemným zápachom sa dá totiž bojovať a značka túto myšlienku komunikuje prostredníctvom hlavného hrdinu, ktorý si hovorí Dave. Ten totiž nemá žiadny problém so zápachom. A ako to robí, sa dozviete v 60-sekundovom spote.
M&M's utopí počas Super Bowlu herca Dannyho DeVita v bazéne plnom čokolády. Alebo sa na neho premení čokoládový cukrík, ktorý sa prechádza mestom. Kampaň pripravila agentúra BBDO New York.
Budweiser na Super Bowl odporomuje svoj program na podporu pitnej vody v USA, s ktorým začal už v roku 1988 v mestách postihnutými prírodnými katastrofami. Do konca roka 2018 si dáva značka záväzok, že komunitám, ktoré to potrebujú, dodá ešte viac pitnej vody.
Pitnú vodu si vzala na mušku počas tohtoročného Super Bowlu aj pivná značka Stella Artois. Upozorňuje na to, že v niektorých krajinách musia ľudia chodiť po vodu dlhé hodiny a my, čo ju máme v domácnostiach, si veľakrát ani neuvedomujeme, čo doma máme.
Doritos a Moutain Dew stavili rovnako na známe osobnosti a v 60-sekundovom spote si zarapujú Busta Rhymes, Missy Elliot, Morgen Freeman alebo Peter Dinklage.
Na Super Bowl sa chystá aj Coca-Cola so svojou diétnou verziou, ktorej obaly začiatkom roka prešli redizajnom. Pred 4. februárom, na kedy ja naplánovaný Super Bowl, spoločnosť ukázala päť videí, pričom každé z nich promuje jednu z príchutí.