MullenLowe GGK bude mať po novom na starosti smerovanie a celkový vizuálny koncept komunikácie značky. V novej kampani sa podľa jej tvorcov spojili „svetové chute a úspešní Slováci“.
Spot nahliadol do „detstva“ športovkyne a na začiatky v kariére – ukazuje, ako aj v tých boli súčasťou jedálnička lyžiarky obložené bagety.
Značka rozšírila portfólio aj o bagetu, ktorej ingrediencie skombinovala práve P. Vlhová. „Na jednej strane naša jednotka v zjazdovom lyžovaní a na tej druhej úspešná slovenská značka Pierre Baguette vytvorili víťazný tím a verejnosti predstavujú prvú spoločnú chuťovku,“ uvádza Pierre Baguette.
Novinka nesie názov Petrina svetová bageta a má aj dobročinný charakter. Časť zo zisku bude odovzdaný Nadácii televízie Markíza, s ktorou Pierre Baguette taktiež spolupracuje.
P. Vlhová dlhodobo spolupracuje so značkou džúsov Rauch, je tiež spojená so značkou Uniqa, poisťovňa ju sponzoruje.
Vizuál kampane Pierre Baguette s Petrou Vlhovou Zdroj: Pierre Baguette