MullenLowe GGK bude mať po novom na starosti smerovanie a celkový vizuálny koncept komunikácie značky. V novej kampani sa podľa jej tvorcov spojili „svetové chute a úspešní Slováci“.

Spot nahliadol do „detstva“ športovkyne a na začiatky v kariére – ukazuje, ako aj v tých boli súčasťou jedálnička lyžiarky obložené bagety.

Značka rozšírila portfólio aj o bagetu, ktorej ingrediencie skombinovala práve P. Vlhová. „Na jednej strane naša jednotka v zjazdovom lyžovaní a na tej druhej úspešná slovenská značka Pierre Baguette vytvorili víťazný tím a verejnosti predstavujú prvú spoločnú chuťovku,“ uvádza Pierre Baguette.

Novinka nesie názov Petrina svetová bageta a má aj dobročinný charakter. Časť zo zisku bude odovzdaný Nadácii televízie Markíza, s ktorou Pierre Baguette taktiež spolupracuje.

P. Vlhová dlhodobo spolupracuje so značkou džúsov Rauch, je tiež spojená so značkou Uniqa, poisťovňa ju sponzoruje. 

Pierre Baguette má novú kreatívnu agentúru, vybral si ju v tendri

Vizuál kampane Pierre Baguette s Petrou Vlhovou Zdroj: Pierre Baguette