Značka má pôvod vo Francúzsku, kde vznikla v roku 1981 ako združenie nezávislých stavebnín. V súčasnosti funguje v siedmich štátoch Európy, má 489 členov a zahŕňa 890 predajní.

Slovenský Bigmat bol založený v roku 2014 a zatiaľ združuje osem členov s desiatimi pobočkami. Ponúka stavebný sortiment, dôraz kladie na oblasť striech a tiež odborné poradenstvo.

Predmetom spolupráce agentúry MullenLowe GGK a Bigmatu bude zabezpečenie online komunikácie vrátane vytvorenia kreatívneho konceptu a jeho nasadenia v online prostredí. Primárnym cieľom komunikácie je posilnenie značky.

„Naša agentúra má silné a medzinárodné skúsenosti z oblasti stavebných materiálov. Sme veľmi radi, že tieto skúsenosti vieme ďalej využiť pre nášho nového klienta Bigmat. Na spoluprácu sa tešíme a pevne veríme, že spolu s klientom sa nám podarí posilniť značku Bigmat na slovenskom trhu,“ povedal Marek Pajtáš, CEO MullenLowe GGK.

MullenLowe je sieť kreatívnych agentúr venujúcich sa integrovanej marketingovej komunikácii, pôsobí v 65 krajinách. Medzi jej klientov na Slovensku patrí zo stavebnej oblasti aj spoločnosť Baumit, ďalej pracuje napríklad pre reťazec Coop Jednota, neziskovú organizáciu Deťom s rakovinou, z automobilových značiek pre Volkswagen, Škodu, Seat či Audi.