„Ktoré Lay’s si dnes dáš?“ znie hedlajn novej kampane značky Lay’s, ktorá patrí pod spoločnosť PepsiCo.

V rámci konceptu možno vidieť viaceré produktové rady. Popri klasických Lay’s sa objavujú aj Lay’s Strong, ktoré sú podľa výrobcu vhodné k pivu či na stretnutie s priateľmi.

Cieľom kampane je podľa výrobcu ukázať Lay’s ako inovatívnu značku a zároveň spotrebiteľa motivovať, aby prípadne ochutnal aj iné rady chipsov Lay’s, hoci už možno má svoj obľúbený. Celý koncept tak kombináciu príležitostí s čipsami opiera o benefity jednotlivých príchutí.

„Zraz s kamošmi pri futbale a pive okorenia pálivé Lay’s Strong, zatiaľ čo pohodový večer doladia pečené Lay’s Oven Baked, ktoré obsahujú až o 50 percent menej tuku. Stačí si len vybrať a prečo si nevybrať podľa toho, čo máte práve v pláne,“ uviedla v súvislosti s novou kampaňou Jana Wiesnerová, Assistant Brand Manager snakov spoločnosti PepsiCo pre Česko a Slovensko.

Kampaň bude v priebehu novembra a decembra nasadená do televízie, onlinu a PR. Stoja za ňou produkčná agentúra Mark BBDO a digitálna agentúra 2Fresh.

V PR komunikácii, o ktorú sa stará agentúra Botticelli, bude dôraz aj na najnovší rad – pečené Lay’s Oven Baked, ktoré obsahujú menej tuku.

Lay’s sa v novej kampani pýta, ktorú príchuť čipsov si dáte

Lays - vizuál kampane Zdroj: PepsiCo