Cieľom kampane je komunikovať ponuku refinancovania spotrebiteľských úverov so znížením úrokov. V kampani značka cieli na klientov iných bánk na Slovensku, ktorí si finančnými prostriedkami získanými od OTP Banky môžu pokryť svoje nesplatené záväzky.
V rámci prvej časti príbehov nechá banka odpadnúť jednu z hlavných postáv. Ildikó navarí Lászlovi guláš a spoločne riešia, koľko čili papričiek by si do neho mal pridať. Pridá tri a ochutnáva. Ale pokrm je príliš štipľavý a Lászlo odpadáva. Jeho manželka má zo začiatku úsmev na tvári, ale už ochvílu zisťuje, že situácia je naozaj vážna a zľakne sa aj ona. „Chcete, aby vám odpadla polovička? Preneste si ich k nám a odľahčite si až o minus 50 percent,“ vysvetľuje voice-over v spote.
Kampaň je opäť nasadená aj prostredníctvom rádiových spotov, v ktorých hlavné postavy vedú vtipný dialóg rovnako ako v online videu.
Mediamix je doplnený aj o printovú kampaň. Kreatívu vytvorila agentúra Café Communication, ktorá sa zároveň postarala o plánovanie v médiách.
Zdroj: OTP Banka
Ildikó a Lászla stvárňujú herci Viki Ráková a Andy Kraus. V pôvodnom seriáli Susedia sa objavovali v rokoch 2006 – 2007 na Markíze. Sitcom si doteraz drží pozíciu najúspešnejšieho slovenského projektu v rámci pôvodnej seriálovej tvorby.