Ildikó a László sa vrátili do svojich postáv nielen hlasom, ale aj na obraze. OTP Banka s postavami nenakrútila klasické spoty, ale dlhšie videá s dejovou zápletkou.
Spracované sú na spôsob sitcomu, teda s krátkou dejovou etudou či domiešaným smiechom publika. Seriálové postavy propagujú znížený úrok na splátky.
Pôvodná správa 2. 2.: Seriálových Susedov oživila OTP Banka. V novej kampani
OTP Banka spustila od februára nový komunikačný koncept „Príbehy Lászla a Ildikó“. Využije pri ňom postavy zo známeho seriálu Susedia. Kampaň odštartovala v online a rozhlasovom éteri.
„Ťažia vás nem-výhodné splátky? Znížte si úrok až o 50 percent a odľahčite si,“ znie slogan novej kampane, ktorá oživuje dvojicu hlavných postáv Susedov.
László a Ildikó vedú dialóg aj v rozhlasovom spote. Na televíznu kampaň zatiaľ OTP Banka nenaplánovala rozpočet, ale s postavami má pripravené aj spoty. Nasadiť by ich mala v online v nasledujúcich týždňoch.
Kampaň pochádza od agentúry Café Communications, ktorá má na starosti aj plánovanie v médiách. Spot beží na Rádiu Expres, Fun rádiu, Europe 2, Jemných, Rádiu Anténa Rock, Rádiu Vlna a Rádiu Patria.
„Dvojica aktérov Lázsló a Ildikó sú stelesnením vtipných, priateľských a dobrosrdečných susedov, akých by si prial každý. Susedov, ktorým necháte kľúče od bytu, ku ktorým môžete prísť kedykoľvek požiadať o pomoc, Susedov, s ktorými si dôverujete navzájom,“ povedal k výberu postáv do kampane Peter Ohrajter, vedúci tímu marketingu banky.
Pozitívne susedské vzťahy majú odkazovať na podobnú kvalitu vzťahov medzi bankou a klientmi.
Kampaň sa viaže k ponuke OTP Banky, ktorá do konca marca komunikuje refinancovanie úverov pre klientov, ktorých ťažia „nem-výhodné“ splátky z iných bánk.
Zdroj: otpbanka.sk
Banka ponúka zníženie úrokovej sadzby do 50 percent a nulový poplatok za spracovanie. Prenesená pôžička môže byť do výšky 25-tisíc eur. Klient si buď zníži úroky, alebo si splátku zachová v nezmenenej výške a vezme si od banky peniaze navyše.
Ildikó a Lászla stvárňujú herci Viki Ráková a Andy Kraus. V pôvodnom seriáli Susedia sa objavovali v rokoch 2006 – 2007 na Markíze.
Sitcom si doteraz drží pozíciu najúspešnejšieho slovenského projektu v rámci pôvodnej seriálovej tvorby. Trhovými podielmi prinášal pred takmer dekádou Markíze vysoké nadpriemery, v prípade silvestrovskej časti v roku 2007 to bolo rekordných 1,47 milióna divákov v univerzálnej cieľovke 12+ pri trhovom podiele až na úrovni takmer 65 percent.
Spolutvorca Susedov A. Kraus nedávno naznačil, že ani televízna budúcnosť seriálu nie je úplne nereálna. „Nie je vylúčené, že táto situácia nastane. V takých periódach sa objavuje náznak, že by to mohlo mať pokračovanie. Že by sme Susedov opäť nakrútili v tej istej zostave, o desať rokov neskôr, kam sa tie postavy posunuli,“ povedal v internetovej talkšou.
Z televíznych projektov A. Kraus pripravuje pre Joj nový sitcom Dovidenia, stará mama!. Vlani sa vysielal jeho premiérový seriál Dvojičky. Joj prezentovala, že s tvorcom Paneláka chystá aj ďalšie novinky.
Svoj sitcom už mal po konci Susedov aj ďalší hlavný protagonista Peter Marcin. Jednotka v zime 2013 vysielala seriál Hlavne, že sa máme radi. Markíza Marcinov potenciál skúšala využiť v projekte Normálna rodinka, nasadenom krátko po finiši Susedov, ten však u divákov neuspel.