OTP banka dosnívala, v novej kampani je všetko ideálne

Po jarnej kampani splnených snov prichádza OTP banka s novou kampaňou, v ktorej tentoraz spotrebiteľom ponúka "ideálne bývanie". Koncept však ponechala rovnaký, opäť zobrazuje rodinu v rôznych etapách života.

„Cieľom kampane je osloviť širokú skupinu klientov prioritne s novým úverovým produktom OTP Ideál úver na rekonštrukciu. V druhej línii chceme aktívne podporiť predaj úverov na bývanie ponukou výhodnej úrokovej sadzby,“ uviedla pre Mediálne.sk hovorkyňa OTP banky Zuzana Krenyitzká.

V televíznom spote sú hlavnými protagonistami muž so ženou, ktorí o sebe vyhlasujú, že sú ideálny pár aj napriek tomu, že ich bývanie nebolo vždy ideálne. „Všetko sa zmenilo, keď sme našli ideálny úver na rekonštrukciu a všetko si doma ideálne prerobili,“ vysvetľuje dvojica. Dejová línia spotu sa začína v starej kúpeľni a končí sa v úplne novej, kde je mladý pár zobrazený už aj s dieťaťom.

Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra Brandy, ktorá pripravila aj jarnú kampaň „Rok splnených snov“. Mediatypmi kampane sú televízia, internet ako aj netradičná forma komunikácie prostredníctvom špeciálne upravenej zastávky MHD či veľkoplošných LED obrazoviek. V rámci kampane banka posilnila taktiež podlinkovú komunikáciu. Kampaň prebieha od 22. augusta do konca októbra tohto roku.

Vizitka kampane Ideálne bývanie pre OTP banku od Brandy

Kreatívny riaditeľ: Adrian Leško, Stano Herko, Martin Bajaník

Art director: Adrian Leško

Copywriter: Stano Herko

Mediálna agentúra: Cafe Reklam

Použité médiá: TV, online, LED obrazovky, letáky, plagáty, vizuály na bankomatoch, direct maily

Termín nasadenia: 22.8.2011 – 31.10.2011

Cieľová skupina: all 25 - 50, SŠ a VŠ

Produkcia televízneho spotu: Eallin motion art Praha + Brandy XO

Réžia: Uroš Trefalt

Názov pesničky použitej v spote: OTP Bank theme (od Creative music house - Graus, Kachút, Zubák)