Agentúra Dynamic Relations zastreší korporátne a produktové PR, komunikáciu CSR aktivít siete Billa a občianskeho združenia Billa Ľuďom, krízovú komunikáciu a komplexne bude pripravovať aj magazín Kulinárium.

„PR agentúra prišla s kreatívnym návrhom celoročnej komunikácie, ako aj s novou komunikáciou existujúcich CSR projektov, ktoré nás jednoznačne presvedčili. Veríme, že spolu dokážeme ešte výraznejšie posilniť značku Billa na Slovensku,“ uvádza hovorkyňa Billy Kvetoslava Kirchnerová.

Dynamic Relations patrí k najväčším PR agentúram na Slovensku, nikdy nebola súčasťou medzinárodnej siete. K jej významným klientom patria napríklad ČSOB, McDonald’s, J&T Real Estate, Orange či Tipos.

V minulosti sa o PR aktivity značky Billa starali agentúry PR.Konektor, event2all, Grape PR a naposledy PRime time.

Billa tento rok angažovala tiež novú hovorkyňu. Od februára je ňou K. Kirchnerová, ktorá predtým pracovala vyše pol roka na PR oddelení u prevádzkovateľa súkromných záchraniek Falck. V PR oblasti pôsobí viac ako trinásť rokov, na začiatku kariéry zbierala skúsenosti v tlačovej agentúre SITA.

Reťazec Billa v súčasnosti prevádzkuje na Slovensku takmer 150 supermarketov s priemernou rozlohou 900 štvorcových metrov a zamestnáva viac ako štyritisíc pracovníkov.

V minulom roku si Billa pripísala rekordné tržby aj čistý zisk. Jej obrat prvý raz prekročil pol miliardy eur, keď stúpol medziročne o vyše desatinu na 548,3 milióna eur. Zisk po zdanení dosiahol 6,7 milióna eur a narástol o osem percent (po očistení hospodárskeho výsledku 2016 o jednorazové a mimoriadne účtovania).