Kolekciu aj novú ambasádorku predstavili na udalosti Tezenis Summer Party, na ktorej sa zúčastnili napríklad aj influcerka Aless Capparelli a youtuber GoGoMan. Aj v Česku sa Tezenis spojil s lokálnou youtuberkou, na spoluprácu prikývla Anna Šulcová.
Pred časom Tezenis povolal v kampani na Slovensku a v Česku víťazku poslednej série speváckej súťaže Superstar Terezu Maškovú. Ešte predtým bola u nás viditeľná globálna kampaň značky so speváčkou Ritou Ora.
Podľa vlastných slov značky Tezenis, ktorá vznikla v roku 2003 v talianskej Verone a patrí pod materskú skupinu Calzedonia, ostáva aj v najnovšej kolekcii verná vlastnej DNA a súčasne parafrázuje aktuálne trendy.
„Výrazná potlač ovocia evokuje oblasť Stredozemného mora, zvieracie vzory umožnia trendy look aj na pláži, v kolekcii nechýbajú ani kontrasty tónov v kaleidoskopickom poli farieb, maxi alebo mini florálne motívy v expresívnych farbách alebo obľúbené vintage pruhy,“ definuje Tezenis novú kolekciu.