Sťažovateľom opäť prekážala nahota. V prípade vonkajšej reklame značky Tezenis, ktorej aktuálnou tvárou je známa speváčka Rita Ora, bola Rada pre reklamu zhovievavá. Aj napriek tomu, že reklame bolo vyčítané dehonestovanie hodnoty intimity či možná závislosť od pornografie, komisia vyhlásila reklamu za etickú.
Prílišné nahotinky však ani tentoraz neprešli Záložni Breva. Verejnosť letáku vhadzovanému do poštových schránok vyčítala prezentáciu nahoty pohoršujúcim spôsobom či znižovanie dôstojnosti žien. Rada uznala, že vizuál nemá žiaden súvis s predmetom činnosti subjektu a označila reklamu za porušujúcu Kódex.
Sexualita a negatívny dopad na mládež sa riešili aj v prípade televízneho spotu zadávateľa St.Nicolaus. Kampaň je však podľa RPR etická.
Nálepke „neetická“ sa však nevyhli potraviny Fresh, ktoré na letáku Zdravé potraviny: dnes zobrazovali podľa sťažovateľa potraviny plné niekedy aj zdraviu škodlivých chemických a konzervačných látok, obsahujúce alkohol či sacharidy.
Reklama mala zneužívať dôveru a nedostatok skúseností priemerného spotrebiteľa. Arbitrážna komisia sa stotožnila s názorom sťažovateľa a uznala reklamu za neetickú.
„Priemerný spotrebiteľ môže z uvedeného nadobudnúť mylný dojem, že všetky produkty, ktoré sú v rámci ponuky vyobrazené, sú zdravé a v súlade s informáciami a zdravotnými tvrdeniami, ktoré sú v rámci textov magazínu uverejnené, čo však nie je pravda,“ vysvetľuje rada.
Medzi bezproblémové Komisia zaradila informácie na webstránke zadávateľa Energie2.