CEO Online Toro Katarína Molnárová uviedla, že po viac ako 10 ročnej ceste v reklamnom biznise na Slovensku sa rozhodla spojiť sily s veľkým hráčom. Z 13 oslovených agentúr sa uskutočnilo 9 rokovaní. Online Toro dostalo 3 ponuky na akvizíciu alebo predaj portfólia.

Napokon si vybrali agentúru Digiline. „Chceli sme si udržať značku, priniesť súčasným zákazníkom rozšírenie služieb, na ktoré už sami nestačíme. Digiline dosahuje najväčšie obraty v Google reklame na Slovensku, je kľúčovým hráčom na online mediálny nákup vôbec,“ dopĺňa K. Molnárová.

Do kmeňa agentúr, ktoré sú navzájom prepojené patrí taktiež Unimedia. „Chceme byť vstupnou bránou pre zákazníka na akékoľvek marketingové služby,“ dodala K. Molnárová s tým že „Unimedia je naša sestra, Digiline náš brat“.

Nový výkonný riaditeľ pre Digiline a Online Toro Ján Šácha povedal, že za prvý úspech spolupráce s v oblasti SEO považuje víťazstvo v tendri Union poisťovne. V Unimedii zas vidia priestor v poskytovaní služieb, ktoré doteraz zastrešovali len sporadicky. „Táto akvizícia ďalej posilňuje našu pozíciu na komunikačnom trhu v oblasti online,“ dodal Rastislav Kaňuch, CEO agentúry.