Core4 je najdlhšie fungujúca digitálna agentúra, ktorá na slovenskom trhu pôsobí 18 rokov. Aktuálne už pod upraveným názvom Core4 Advertising – skrátene C4. 

Agentúra zmenila svoju identitu, ešte začiatkom apríla predstavila aj nové logo a claim Evolve, ktorý má byť výzvou dovnútra agentúry, ale aj smerom na klientske značky – hovorí o potrebe vyvinúť sa v niečo nové. Logo podľa agentúry symbolizuje zjednodušenie doterajšieho Core4.  

Prešli na fullservis

„Nová Core4“ zároveň rozšírila svoj záber a poskytuje už fullservisové služby. „Po 18 rokoch v čistom digitále ideme do fullservisu, lebo trh má už iné požiadavky,“ hovorí pre Mediálne.sk Miroslav Murgaš, CTO & CEO novovzniknutej agentúry Core4 Advertising. 

„C4 prevzala všetky záväzky a pohľadávky, všetkých zamestnancov aj všetkých klientov pôvodného Core4,“ pokračuje.

„Agentúra sa snaží o získavanie nových klientov v oblasti svojho pôsobenia a niekoľko ich aj v posledných mesiacoch získala. Nebudeme sa primárne orientovať na poskytovanie servisu iným agentúram, ale máme niekoľko existujúcich spoluprác a nevyhýbame sa ani budúcim možnostiam,“ dopĺňa M. Murgaš. 

Klientmi agentúry sú aktuálne značky ako Captain Morgan, Italmarket, Johnnie Walker, CupHub, AJ Produkty, Partners Investment, Partners Group, Potraviny Kačka, Allianz – SP, Tatra-Leasing, GGE, Slovenská asociácia poisťovní, Elis Tech, Senec Južná brána a iné.

Pôvodnú agentúru Core4 vlastnili 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa