Pre zasiahnutie ženskej cieľovej skupiny má inzerent viacero možností. Najpoužívanejšou z nich je umiestnenie reklamy na tematické weby. Celková návštevnosť týchto webov je v tomto roku viac menej rovnaká, no došlo k výraznému posunu v rebríčku najsilnejších mediálnych domov.
Nárast až o 25 percent
Najväčší počet ženských portálov má vo svojom portfóliu mediálny dom News and Media Holding (NMH).
NMH súčasne umožňuje zasiahnuť v online najväčší počet reálnych užívateľov. Ženské weby NMH celkovo dosiahli rapídny medziročný nárast až 25 percent.
Ženské portfólio NMH (Časpreženy.sk, Život.sk, Emma.sk, Eva.sk, Zdravie.sk, Šarm.sk a Wanda.sk) zasiahlo v tomto roku v priemere až 1,73 milióna návštevníkov mesačne. V januári bez pár stoviek dosiahli dokonca hranicu 1,8 milióna RU.
Z prvého na piate miesto
Najväčším ženským online portálom z nich je Časpreženy.sk, ktorý sám o sebe navštevuje viac ako milión užívateľov mesačne. V prvej polovici roka tak predbehol aj ženské weby Sme.sk, ktoré boli minuloročným číslom jeden.
Tie sa od začiatku roka postupne posúvajú nižšie a v auguste sa umiestnili až na 5. priečke. Miliónovú hranicu návštevnosti v prvom polroku atakoval z portfólia NMH tiež ženský portál Emma.sk, keď v máji dosiahol 956-tisíc návštevníkov.
Weby NMH si tento rok už jeden presun na vyššie pozície pripísali, keď už v marci predbehli Petit Press a zosadili ho z tretieho miesta v celkovom rebríčku online mediálnych domov. Aktuálne je NMH tretím najväčším online publisherom po Ringieri a Zozname.