Finále výberového konania odkrylo víťaza s najvyšším hodnotením. Launch nového kreatívneho konceptu agentúry This is Locco bude môcť verejnosť zachytiť koncom septembra.

„Bory Mall vnímam od začiatku ako sviežu značku s obrovským potenciálom. Po pozvaní do výberového konania sme sa v agentúre zhodli, že toto je presne značka, ktorú chceme rozvíjať. Veľmi sa tešíme, že sme sa u klienta uviedli ako pre nich ten pravý partner,“ uvádza Rasťo Bahurinský, riaditeľ agentúry This is Locco.

Vedenie marketingu Bory Mall malo podľa vlastných slov od začiatku veľmi jasné predstavy „o nápadnom imidži značky“. Doteraz komunikovalo cez vizuály, ktorým dominovali sýte farby, ich súčasťou boli aj ľudia.

„Odviazaný štýl jazyka naviazal na nákupné centrum rôzne cieľové skupiny. Najmä pre rodiny s deťmi sa toto miesto stalo aj častou voľbou pre trávenie voľného času,“ uvádza nákupné centrum.

Takmer po piatich rokoch od otvorenia sa zástupcovia Bory Mall rozhodli vynoviť layout a komunikačnú tematiku. „Novému konceptu veríme a budeme sa tešiť, ak ho i naši verní aj potenciálni zákazníci príjmu a osvoja si ho za nový ‚borymallácky‘,“ avizoval marketingový manažér Bory Mall Marian Hornyák.

„Zadefinovanie novej komunikácie je vždy aj veľká zodpovednosť, berieme to ako novú výzvu. Rád by som poďakoval celému tímu, ktorý odviedol super prácu,“ dodal R. Bahurinský.

Po rokoch sa tak končí spolupráca s Popcorn Advertising. „Ďakujeme agentúre Popcorn za štyri roky nápadov a skvelých kampaní. Po výdatnom výberovom konaní vítame v našom tandeme čerstvé, kreatívne hlavy z This is Locco. Budeme spolu ďalej rozvíjať atraktivitu značky Bory Mall a jej širokej ponuky nielen nákupov, ale aj možností zábavy a zážitkov,“ uzavrel M. Hornyák.

Poznámka: Nákupné centrum Bory Mall patrí rovnako ako vydavateľ Mediálne.sk News and Media Holding do portfólia skupiny Penta.