Okrem komunikácie a tvorby audiovizuálnych výstupov bude mať Kharisma na starosti aj digitálne PR a sociálne siete.

„Sme veľmi radi, že v rámci užšej spolupráce budeme môcť prezentovať a komunikovať zaujímavé spoločensky zodpovedné aktivity a projekty, ktoré Nadácia Volkswagen Slovakia podporuje,“ uviedla Kristína Čambalová, Managing Director agentúry.

Dodáva, že projekty Nadácie majú z pohľadu Kharismy pre ľudí pozitívny odkaz a široký dosah. „Aj preto k najlepšiemu komunikovaniu aktivít v plnej miere využijeme doterajšie know-how získané z úspešných spoluprác na podobných filantropických témach,“ uzavrela K. Čambalová.

Nadácia Volkswagen Slovakia vznikla v roku 2008 a podporuje inovatívne vzdelávacie koncepty v rôznych oblastiach. Ťažiskom programov je oblasť výchovy a vzdelávania. Doterajšie projekty sa týkali dopravy a ekológie, pomoci znevýhodneným, pomoci deťom v núdzi či deťom v centrách pre deti a rodiny.

„Za agentúrou Kharisma stojí niekoľko ročná spolupráca s relevantnými odborníkmi z praxe, na ktorú môžeme jednoducho nadviazať a prepojiť ju v prospech komunikácie našich projektov. A v neposlednom rade nás nadchlo osobné vyžarovanie a úprimné pochopenie a kreatívne uchopenie tém, či nadšenie pre to, čo v rámci Nadácie robíme,“ uviedla k novému partnerovi Alexandra Pappová, projektová manažérka Nadácie Volkswagen Slovakia.

Nadácia tiež rozbehla projekty na podporu techniky na školách či vzdelávanie v nemeckom jazyku. Prostredníctvom svojich grantových programov podporila viac ako 1 550 zrealizovaných projektov – odovzdaná suma presiahla 5,8 milióna eur.