Jedným zo sporení, ktoré v kampani prezentuje 365.bank, je Syslenie. Ide o typ automatického sporenia, kde zaokrúhľuje platby kartou za nákup podľa zvoleného pravidla alebo využíva takzvaný bezcentový účet.
„Odriekaš si, odkladáš si a potom skladuješ peniaze na bežnom úcte? Prestaň si konečne odkladať a začni sporiť,“ prihovára sa v kampani známy slovenský raper Branči Kováč alias Vec.
Umelec tiež odkazuje, že „Tvoje peniaze pre teba už urobili dosť. Sprav aj ty niečo pre ne. Nastav si z každej platby v 365 zaokrúhľovanie, drobné ti pripíšeme a zhodnotíme s parádnym úrokom 3,65 percenta ročne“.
Druhým komunikovaným produktom je sporenie s cieľom. Pomocou aplikácie si možno zvoliť 50 rôznych sporiacich podúčtov, na ktorých sa dajú odkladať peniaze s vopred definovaným účelom.
Kampaň 365.bank, ktorá sa prezentuje ako „najlepšia banka na sporenie“, štartuje v pondelok a bude nasadená v televízii, ako aj v online priestore a na sociálnych sieťach.
„Zámerom našej kampane je ukázať ľuďom, ako si dokážu jednoducho, bezbolestne a prehľadne šetriť svoje peniaze. Či už na sporení s konkrétnym cieľom alebo automaticky zaokrúhľovaním platieb. Zároveň v oboch prípadoch sa im úročia jedným z najvyšších úrokov na trhu. Chceme takto ukázať, že 365 je naozaj najlepšia voľba pri sporení,“ vysvetlil Juraj Šnirc, head of 365.marketing.
Spoty zastrešil hudbou producent DJ Jimmy P. Zaznie aj výrok „Škoda, že si nedáš“ z talianskeho filmu o účtovníkovi Fantozzim – ako reakciu na situáciu, keď človeku nevystačí rozpočet na drink.
Vizitka kampane
- Agentúra: Wiktor Leo Burnett
- Creative Director: Martin Motáček
- Strategy Director: Dominika Múdra, Vladimír Lefik
- Art Director: Tomáš Galajda
- Copywriter: Martin Motáček
- Account Manager: Michal Kopriva
- Produkcia: Joj Production – Petra Géciová, Katarína Kintlerová
- Animácia: tru kru