Najnovšia kampaň je pokračovaním tohtoročnej komunikácie. Po zvýšení poznateľnosti značky z prvej vlny imidžovej kampane sa banka v pokračovaní sústreďuje na odkomunikovanie svojich produktových výhod. Tie definuje ako „hlavné konkurenčné diferenciátory“.

Banka v novej kampani totiž hlási, že je „rovnaká ako všetky, akurát úplne iná“. Namiesto chodenia do pobočky či podpisovania množstva zmlúv chce poukázať na to, že prináša napríklad účet s kartou zadarmo a bez podmienok.

„Keď sa spýtate dnešných ľudí, čo im najviac prekáža na bankách, povedia, že je to nutnosť chodiť na pobočku, otravní a nekompetentní pracovníci, ktorí sa im snažia niečo nanucovať, čakanie v radoch, otváracie hodiny, zbytočné ‚papierovačky‘ a skryté podmienky,“ hovorí Juraj Šnirc, head of marketing v 365.bank.

Kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett pozostáva z dvoch televíznych spotov, sponzoringu a z ATL prechádza do online prostredia, sociálnych sietí a na OOH nosiče.

„Keď si všetko toto odmyslíte, dostanete banku, ktorá je taká istá ako tá vaša, akurát úplne iná. Presne taká je aj 365, v ktorej si účet otvoríte doma cez mobil, s nikým sa nemusíte stretávať, nemusíte podpisovať žiadne papiere a všetko bankovanie vyriešite v appke. Vďaka tomu máte účet zadarmo. Bez podmienok,“ dodáva J. Šnirc.

V úvode roka priniesla 365 launch kampaň zameranú proti šíreniu dezinformácií a hoaxov. Túto tému si zvolila s cieľom prispieť k riešeniu problému a ako nová značka na trhu tiež s ohľadom na získanie brand awareness. V téme aktuálne pokračuje ďalej v rámci svojich podlinkových aktivít a CSR projektov.

Vizitka kampane

  • Creative Director: Martin Motáček
  • Strategy Director: Dominika Múdra
  • Art Director: Tomáš Galajda
  • Copywriter: Martin Motáček, Marián Balog
  • Account Manager: Michal Kopriva
  • Produkcia: Joj Production, Katarína Kintlerová
  • Animácia: Joj Production, Jakub Jurášek