Mastercard svoj sponzoring Ligy majstrov predlžuje o ďalšie tri roky, partnerom súťaže tak bude minimálne do roku 2021.
„Športové udalosti tohto kalibru sú pre nás vynikajúcou príležitosťou, ako fanúšikov po celom svete spojiť s ich vášňami. Budeme aj naďalej vytvárať inovatívne obchodné príležitosti pre našich partnerov,“ uviedol prezident Mastercard pre Európu Javier Pérez.
„V roku, keď slávime 24 rokov v role oficiálneho sponzora, sa tešíme na nové neoceniteľné zážitky, ktoré tohtoročné finále Ligy majstrov UEFA v Kyjeve nepochybne prinesie. A všetci sa môžu tešiť na ‚niečo na nezaplatenie‘ najmenej ešte ďalšie tri roky,“ dodal J. Peréz.
Mastercard v rámci sponzorstva Liga majstrov spája sily s Pelém. Pripomína, že na trávniky v súťaži vybiehajú hráči viac ako 70 národností. Chce tak vzdať hold sile futbalu a jeho schopnosti spájať ľudí.
Značka uviedla krátky film 22 Languages (22 jazykov), ktorý je súčasťou kampaňového konceptu #StartSomethingPriceless (Začnite s niečím na nezaplatenie).
Vo filme vystupujú dve jedenástky futbalových fanúšikov z rôznych kútov sveta, ktorí hrajú zápas o jedenásť vstupeniek na zápasy Ligy majstrov. Po návrate do šatní však hráči zažijú niečo neoceniteľné – trofej pre víťaza Ligy majstrov si môžu poťažkať v spoločnosti Pelého.
V rámci partnerstva Ligy majstrov sa Mastercard zviditeľnil aj aktivitou, keď deťom z celého sveta ponúka možnosť stať sa hráčskym maskotom a získať tak príležitosť vyjsť pred výkopom zápasu Ligy majstrov na ihrisko po boku niektorej z najväčších futbalových hviezd. V tom bude značka pokračovať aj naďalej.