Nissan je partnerom Ligy majstrov od roku 2014, keď vymenil Ford. Ten si exkluzivitu pri Lige majstrov držal 22 rokov.
Aktuálny štvorročný kontrakt Nissanu vyprší po sezóne 2017/2018, japonská automobilka ho aktuálne predĺžila do roku 2021. Hodnota kontraktu nie je známa, odhad pri predošlom partnerstve bol zhruba 55 miliónov libier na sezónu.
Partnerstvo Nissanu s UEFA zahŕňa aj zápasy SuperCupu. Ázijská značka sa aj týmto spôsobom snaží presadiť na európskom kontinente, kde má slabšiu pozíciu.
„V nasledujúcich rokoch máme ambiciózny produktový plán, ktorý podporíme špičkovými technológiami. Spolupráca s najväčšími športovými podujatiami nám poskytuje skvelú platformu emočne zasiahnuť našu cieľovú skupinu a posilniť vnímanie značky,“ uviedol šéf marketingu Nissanu v Európe Jean-Pierre Diernaz.
UEFA sa pri Lige majstrov spolieha na viacero dlhoročných partnerstiev. Výrobca pív Heineken je napríklad partnerom súťaže od roku 1994.
UEFA aktuálne zmluvy uzavrela aj s ďalšími automobilovými značkami. Volkswagen sa stal v auguste partnerom pre medzinárodné zápasy reprezentácií – pre všetky súťaže v rokoch 2018 – 2022 vrátane európskeho šampionátu v roku 2020.
Kia bude novým partnerom Európskej ligy, s UEFA uzavrela trojročný kontrakt od sezóny 2018/2019. Kia už predtým sponzorovala napríklad záverečné turnaj Euro 2012 a Euro 2016.