M. Lovás pracuje vo Visibility takmer päť rokov. Najskôr začínal ako PPC špecialista, neskôr sa presunul na pozíciu vedúceho výkonnostného oddelenia.
„Momentálne je pre mňa najväčšou výzvou zadefinovanie si toho, ako chceme, aby nás vnímal trh ako agentúru. Aktuálne sme vnímaní najmä ako výkonnostná agentúra, ale už dlhodobo robíme aj veľmi zaujímavé kreatívne práce,“ hovorí M. Lovás.
Ako dodáva, má v pláne zamerať sa aj na zlepšenie interných procesov, zefektívnenie práce v jednotlivých tímoch a dlhodobé riešenie projektov komplexne na základe dát a analýz s prienikom do kreatívy.
Vo vedení M. Lovás nahrádza doterajšieho CEO Juraja Saska, ktorý naďalej zostáva spolumajiteľom agentúry. Venovať sa bude najmä rozvoju nových obchodných príležitostí a medzinárodných spoluprác.
„Matúš je už dlhé roky stabilným členom nášho tímu. Pozná firemnú kultúru, naše hodnoty či procesy. Toto v kombinácii s víziou, kam chceme agentúru v najbližších rokoch posunúť a na ktorej sa spoločne zhodneme, mi dáva záruku, že agentúra bude v dobrých rukách,“ konštatuje J. Sasko.
Visibility funguje od roku 2009 a poskytuje komplexné online marketingové služby. Podieľa na dlhodobých stratégiách svojich klientov, stará sa o ich PPC a mediálne kampane či komunikáciu na sociálnych sieťach.