Výrobca uviedol edíciu do predaja od novembra, novinka bude v predaji len v menších fľašiach predovšetkým v kaviarňach, reštauráciách a baroch.
Marketingovo Vinea prezentuje nápoj ako produkt vyrábaný zo šťavy vylisovanej z hrozna pochádzajúceho z vinohradníckej oblasti na juhu Slovenska, z okolia obce Svätý Peter.
„Hrozno z tohtoročnej úrody odrody Muškát moravský pre limitovanú edíciu Viney bolo spracované bezprostredne po zbere tak, aby zostalo zachované maximum cenných látok,“ uvádza značka.
Vinea Muškát moravský sa má prezentovať bohatšou chuťou, vôňou a „iskrivým vzhľadom“. Na fľašiach je krémová etiketa, vizuál na nej pripomína výšivku.
Vinea sa v posledných rokoch okrem klasickej verzie prezentuje rozšíreným počtom príchutí. Do predaja postupne išla červená, neskôr ružová Vinea. V roku 2014 uviedla Kofola na trh aj špeciálnu Vineu Lajt so zníženým obsahom cukru.
Kofola tento rok posilňovala značku Vinea veľkou kampaňou, v ktorej vracala život viniciam, súčasťou bol aj televízny spot či spotrebiteľská súťaž. Koncept vytvorila agentúra Butterflies&Hurricanes. Predtým pre značku pracovala agentúra Wiktor Leo Burnett.
Vinea Muškát moravský Zdroj: PR Clinic