Celá komunikácia je postavená na claime „Prebuď život na vinici“, ktorý má navrátiť život na zabudnuté lokálne vinice a nadchnúť pre obnovu viníc aj spotrebiteľov nápoja Vinea. Cieľom je podporiť kľúčové atribúty značky – pôžitok, vášeň, pestrosť, bohatosť a radosť.
„Z niektorých lokálnych viníc sa pomaly vytráca život a Vinea ho na ne spoločne so svojimi spotrebiteľmi vracia. Chceme tiež ukázať, že aj keď sa nejedná o ľahkú prácu, je dôležité ju robiť s radosťou a vášňou a užiť si jej výsledok,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk senior brand manager značky Vinea Ján Vrbičan.
Mediamix kampane pozostáva z reklamného spotu, ktorému patria zábery na krásy zelenej vinice plnej hrozna. Hlavní hrdinovia sa o ňu starajú a vracajú jej život.
Doplnený je o nosiče nasadené v outdoore a online komunikáciu. Televízna kampaň beží do júna, online kampaň je nasadená až do jesene. Cieľovou skupinou sú muži a ženy vo veku 25 až 40 rokov. Rovnaká kampaň je nasadená aj pre český trh.
Zdroj: Vinea
Zdroj: Vinea
Kreatívny koncept vytvorila reklamná agentúra Butterflies&Hurricanes. V minulosti sa o kampane značky starala aj slovenská agentúra Wiktor Leo Burnett, minulý rok ju vystriedala reklamná agentúra Rust, ktorá pripravovala kampane spoločne pre slovenský a český trh. Značku Vinea má v portfóliu spoločnosť Kofola.