Agentúra Kantar spracovala podklady AdexSpotu XL (monitoring výdavkov) a AdScope (kreatívny monitoring). Výsledky reprezentujú komunikáciu v cenníkových cenách za televíziu, printy, rádio, kino a outdoor. Monitorované obdobie bol celý rok 2018, teda od prvého januárového do posledného decembrového dňa.

Na internete bolo monitorovaných približne 400 domén a subdomén. Merali sa impresie, teda počet vzhliadnutí, prepočítaný cez váhy na internetovú populáciu na Slovensku pre zariadenie typu desktop. Zo sociálnych sietí agentúra sledovala YouTube, informácie o reklamách v kinách poskytli spoločnosti Cinema City Slovakia a Continental Film.

V printe bolo monitorovaných celkovo 400 periodík, v televízii okrem kanálov RTVS a skupín Markíza a Joj aj spravodajská Ta3, stanice ako Prima Plus, Nova International či Sport 1 a Sport 2.

Najčastejšie sa prihováral Fantomas

V televízii zaznamenala bronzovú priečku Prima Banka. Ako uvádza Kantar, jej spot „Je prima mať dobrú banku!“ bol v roku 2018 treťou najčastejšie vysielanou reklamou so 4 995 opakovaniami.

Druhá najčastejšie vysielaná reklama vlaňajška patrí

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa