Agentúra približuje, že celkom zachytila komunikáciu u 75 zadávateľov, značky si v spojitosti s hokejom objednali mediálny priestor v hodnote 27,4 milióna eur. Ide o investície do reklamy v cenníkových cenách.

Kantar spracoval podklady AdexSpotu XL (monitoring výdavkov) a AdScope (kreatívny monitoring). Výsledky reprezentujú komunikáciu v televízii, printe, rádiu, kine a outdoore. Monitorované bolo obdobie od 5. septembra minulého roka po 26. mája.

V printe bolo monitorovaných celkovo 130 pravidelne vydávaných periodík, v televízii okrem kanálov RTVS a skupín Markíza a Joj aj spravodajská Ta3, stanice ako Nova International či Sport 1 a Sport 2. Informácie o reklamách v kinách zas poskytli spoločnosti Cinema City Slovakia a Continental Film.

Čo sa týka televízie, dominoval v nej reťazec Kaufland, jeden z oficiálnych partnerov slovenského hokejového zväzu. Spoločnosť 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa