Česká pivná značka sa pokúsila oživiť emóciu spred 17 rokov, keď Slováci oslavovali zisk majstrovského titulu. Rozhodujúci gól strelil vo finále proti Rusku necelé dve minúty pred koncom Peter Bondra. Ten v kampani spomína na tento pamätný okamih. V spote sa objavil aj Bondrov syn Dávid, ktorý je v súčasnom kádri národného tímu. Aj v tomto kontexte kampaň pracuje s motívom „chuť odovzdať to najlepšie ostáva“. Ako v hokejovej rodine, tak v českom pivovare. Kampaň pripravila reklamná agentúra Triad Advertising.

Coca-Cola – CokeRulez

Oficiálny sponzor majstrovstiev stavil na koncept CokeRulez, v ktorom komunikuje, že pravidlá a terminológiu hokeja v kontexte bežného života a zároveň sa s tým snaží vzbudiť záujem o šport nielen u mladých ľudí. Pre fanúšikov pripravila značka súťaž o lístky, puky a ďalšie predmety, zároveň zorganizoval turné s majstrovskou trofejou. Zapojila pri tom influencerov s dosahom v online, ale aj známe hokejové mená – Mariána Hossu a Patrika Eliáša, ktorí sa objavili aj v lokálnom spote. Na svedomí ho má agentúra Mayer/McCann Erickson.

Kaufland – Dal by si si?

Obchodný reťazec, ktorý je partnerom hokejového zväzu, aj tento rok stavil na vtipné videá so skutočnými hokejistami v hereckej polohe. Hlavnú úlohu stvárnil opäť bývalý reprezentant Tomáš Starosta, ktorého v reklame motivuje vidina jedla k rýchlemu streleniu víťazného gólu. V kratších sponzorských odkazoch je hokejista takisto hladní, pričom musí strpieť „provokácie“ rolbára, diváka či robotníka. Za kampaňou stojí agentúra Respect APP.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa