Najväčšia juhokórejská mliekarenská firma Seoul Milk sa ospravedlnila za reklamu, v ktorej sa ženy premenili na kravy po tom, čo ich tajne natáčal muž, ako cvičí jogu na lúke. Informoval o tom dnes server BBC.
Spoločnosť sa ospravedlnila
„Úprimne sa ospravedlňujeme všetkým, koho reklama na mlieko zverejnená 29. novembra urazila," napísala firma Seoul Dairy Cooperative, partnerská spoločnosť firmy Seoul Milk. „Berieme túto záležitosť veľmi vážne a prešetríme ju. Rovnako budeme dávať pozor, aby sme podobným incidentom v budúcnosti zabránili," dodala v ospravedlnení na webe.

Podľa Hegera máme rovnaké hodnoty a čelíme rovnakým výzvam ako Južná Kórea
Propagačné video po kritike firma stiahla z platformy YouTube, predtým sa ale stačilo rozšíriť na sociálnych sieťach. Reklama začína tým, ako muž s kamerou prechádza lesom. Nasledujú zábery na malebnú prírodu a horský potôčik, z ktorého ženy pijú priezračnú vodu. „Konečne sme ich dokázali natočiť v mieste nedotknutej čistoty," hovorí na videu mužský hlas.
Nejde o prvý prípad
Muž s kamerou sa potom skrýva v lese a ženy tajne točia, ako na lúke cvičia jogu. Keď omylom šliapne na vetvičku, ženy vyrušia. Nasleduje záber na lúku, kde sú namiesto žien kravy. Reklama končí slovami: „Čistá voda, organické krmivo, stopercentne čisté Seoul Milk. Organické mlieko z organického ranča v príjemnej prírode Čchongjangu.“

Severokórejský vodca Kim Čong-un je ochotný obnoviť tzv. horúce linky s Južnou Kóreou
Nejde o prvý prípad reklamy mliekarenskej firmy Seoul Milk, ktorý vzbudil široký ohlas. V roku 2003 jej jogurt v reklame propagovali nahí ľudia, ktorí jogurtom po sebe striekali. Šéf marketingu aj herci v reklame potom dostali pokutu za obscénnosť, uviedla BBC.