Úspešnosť reklamnej kampane v tomto prípade nie je meraná len jednoduchým počtom videní toho-ktorého videa.

Rebríček Ads Leaderboard zostavuje algoritmus, ktorý započítava aj mieru organického zhliadnutia videa voči všetkým zhliadnutiam, mieru interakcie, teda lajkovanie a zdieľanie a aj čas stráveným sledovaním daného videa.

Tento rok sa najviac darilo kreatívnej agentúre Zaraguza, ktorej YouTube kampane skončili na prvých troch miestach.

Najlepšou sa stala kampaň 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa