Hudba

Iste ste si všimli, že tie najkvalitnejšie vianočné kúsky majú skvelé soundtracky a zvukové stopy.

O dôležitosti hudby a zvuku v súčasnej reklame netreba zvlášť hovoriť, britské značky a reklamné agentúry (ale nielen ony) o tom dobre vedia a počas tohtoročných Vianoc to mnohé aj dokázali.

Poučenie z britských Vianoc je jednoduché

Robte reklamu, ktorá zapája aj pravý mozog – je teda príbehová a čerpá z kultúry alebo popkultúry. Využívajte silu scenáristického „fluent device“ a vždy pamätajte na silu skvelej a úžasnej hudby.

Potom budete robiť reklamy, ktoré vytvárajú pamäťové štruktúry, majú potenciál budovať okamžité predajné konverzie a prispievajú k vášmu dlhodobému rastu podielu na trhu.

Znie to jednoducho, ale nie každý to vie a chce takto robiť.

Ilustračný obrázok
Neprehliadnite

Greenvertising alebo: Možnosti zelenej reklamy, greenwashing verzus autenticita