Hudba
Iste ste si všimli, že tie najkvalitnejšie vianočné kúsky majú skvelé soundtracky a zvukové stopy.
O dôležitosti hudby a zvuku v súčasnej reklame netreba zvlášť hovoriť, britské značky a reklamné agentúry (ale nielen ony) o tom dobre vedia a počas tohtoročných Vianoc to mnohé aj dokázali.
Poučenie z britských Vianoc je jednoduché
Robte reklamu, ktorá zapája aj pravý mozog – je teda príbehová a čerpá z kultúry alebo popkultúry. Využívajte silu scenáristického „fluent device“ a vždy pamätajte na silu skvelej a úžasnej hudby.
Potom budete robiť reklamy, ktoré vytvárajú pamäťové štruktúry, majú potenciál budovať okamžité predajné konverzie a prispievajú k vášmu dlhodobému rastu podielu na trhu.
Znie to jednoducho, ale nie každý to vie a chce takto robiť.