Americká televízna sieť CBS v súčastnosti rokuje s inzerentnmi, ktorí majú záujem o kúpu reklamného priestoru v poslednej časti sitkomu v origináli známeho ako The Big Bang Theory. Podľa zdrojov portálu Variety sa suma za polminútový spot pohybuje od 1,2 do 1,5 milióna dolárov.

Posledná séria, ktorá je dvanástou v poradí, je momentálne v polovici. Priemerná cena 30-sekundovej reklamy v aktuálne stojí vyše 258-tisíc dolárov.

Ak sa táto suma potvrdí, znamenalo by to, že za polminútu reklamného priestoru v záverečnej časti musí byť niekto ochotný zaplatiť päť až šesťkrát viac, čo je oproti iným častiam nárast asi o 480 percent. Premiéru finálovej epizódy Teórie veľkého tresku ponúkne CBS 16. mája.

Podľa zahraničných médií to napovedá, že televízia ráta s výraznejším diváckym záujmom. Mnohí to však považujú za odvahu, najmä čase, keď sa ľudia od televíznych obrazoviek presúvajú k ponuke stremingových platforiem.

Podľa agentúry Nielson si epizódu tohto seriálu zo 7. marca

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa