V predchádzajúcich reklamách Dove patriaci do koncernu Unilever ukazoval silu Photoshopu pri úprave snímok či to, ako negatívne vnímajú ženy svoj zovňajšok prostredníctvom kreslených podobizní.

Aktuálna kampaň sa nesie v podobnom duchu – ženy, ktoré negatívne vnímajú svoj zovňajšok, sa zapoja do štúdie. V rámci nej dostanú nálepku podobnú nikotínovej náplasti, ktorú majú nosiť počas dvanástich hodín. „Neublíži vám alebo niečo také,“ ubezpečuje expertka vo videu jednu zo zapojených žien, podávajúc náplasť, ktorá podľa všetkého obsahuje psychofarmaká.

Súčasťou „terapie“ je aj vedenie videodenníčka. Na začiatku ženy necítia žiadne zmeny, no po niekoľkých dňoch sa začínajú cítiť sebavedomejšie a všímajú si komplimenty okolia.

Účastníčky testu po jeho skončení, pôsobiace sebavedomejšie (a s lepším stylingom), náplasť vychvaľujú a odporúčajú ju ďalej. Na záver prichádza veľké odhalenie – dozvedia sa, že nálepka v skutočnosti nič neobsahovala.

Dove sa táto kampaň veľmi nevydarila – okrem chýbajúceho „dojákového“ záveru najmä preto, že ženy zapojené do placebovej štúdie pôsobia viac než naivným dojmom. Uverili tomu, že kus nálepky nalepený na ruke za pár dní urobí zázraky s ich sebavedomím... a zapojené adeptky sa podľa všetkého ani nezaujímali o to, aké chemikálie im (akože) vnikajú do tela.

Značka Dove vypustila video na 65 trhoch sveta s podporou platených médií. Na americkom kanáli dosiahlo video za necelých 24 hodín 1,3 milióna zhliadnutí. Spomínaný starší klip Sketches získal za USA 63 miliónov a celosvetovo takmer 140 miliónov zhliadnutí.