Do kampane Danone získalo kolumbijskú speváčku Shakira, ktorá je tvárou nového televízneho spotu. Ten bude nasadený v zhruba 50 krajinách vrátane Slovenska. Premiéru bude mať 16. marca.
Heslom kampane je „Odváž sa cítiť dobre“, viaže sa k nemu aj pieseň zo spotu s názvom Dare (Odváž sa), ktorá je novým singlom Shakiry z chystaného albumu vychádzajúceho v marci.
V reklame bude speváčka tancovať vo „fantasy“ lese posiata zlatými trblietkami, čo má symbolizovať dobrý vnútorný pocit. Spot sa nakrúcal v Barcelone, vytvorila ho miestna agentúra Vinizius Young & Rubicam.
Reklama bude mať univerzálnu 45-sekundovú verziu, a tiež 20- a 30-sekundové lokálne verzie, do ktorých sa budú adaptovať špecifické odkazy na jednotlivých trhoch.
Kampaň výrobcu zahŕňa okrem nasadenia spotov v televízii aj digitálnu, printovú, outdoorovú a in-store komunikáciu, ako aj PR aktivity, eventy a samplingy. Podľa spoločnosti Danone ide o jej prvú integrované globálnu kampaň pre značku Activia. Na Slovensku zastrešuje PR aktivity spoločnosti agentúra Seesame.
Danone na tuzemskom trhu len od februára tohto roka zmenilo stratégiu v predaji Activie. Nízkotučný dezert sa niekoľko rokov predával v dvojbaleniach, minimálny odber pre spotrebiteľa tak boli dva kusy – za cenu 0,89 eura. Vyše mesiaca sa už jogurty predávajú kusovo za 49 centov, respektíve v novo nastavených multipackoch po štyri alebo osem kusov.
Na slovenskom trhu malo Danone pre Activiu už viacero kampaní, mierili na ženské zákazníčky, pričom tematicky sa viazali najmä na zdravú výživu respektíve chudnutie. V roku 2011 bola tvárou značky herečka Zuzana Tlučková, pred dvomi rokmi výrobca obsadil českú herečku a moderátorku Danu Morávkovú, ktorá ženám radila, ako predísť problémom s trávením a cítiť sa dobre.