Projekt, v ktorom je možné prispieť Dobrému anjelovi prostredníctvom Martinusu, beží od roku 2011 pri online nákupoch a od roku 2016 aj v kamenných predajniach.
Od jeho spustenia až po súčasnosť nedávno dosiahol míľnik v podobe pol milióna vyzbieraných eur. Pri tejto príležitosti vznikol spot z dielne agentúry Made by Vaculik a kreatívneho štúdia Filmaari.
Video nakrúcali priamo v priestoroch predajne kníhkupectva. Účinkujú v ňom práve tí, ktorým majú „anjelské drobné“ pomôcť – deti z rodín, ktoré bojujú s rakovinou.
„Chceme zákazníkom, vedeniu a zamestnancom Martinusu poďakovať a zároveň zopakovať, že celá suma do posledného centu smeruje rodinám chorých,“ hovorí marketingová manažérka Dobrého anjela Ľudmila Kolesárová.
Najvyšší príspevok pri jednej objednávke predstavoval podľa Ľ. Kolesárovej 88,82 eur. Dosiaľ anjelskými drobnými prispelo vyše 326-tisíc rôznych zákazníkov, pričom priemerná suma jedného príspevku bola 0,53 eura.
Zdroj: Dobrý anjel
Vizitka kampane
- Creative director: Peter Ižo
- Art director: Martina Obertová
- Copywriter: Milan Bielik
- Account manager: Hana Laciková, Martina Babicová
- Strategy director: Adam Horecký
- Digital strategy: Marek Krištof
- Fotograf: Tony Karpita
- Brand manager: Ľudmila Kolesárová
- Produkcia: Filmaari, Jana Suržinová, Miroslav Gerbel
- Režisér: Jana Suržinová