ČSOB uvedenie novej karty bezpečnosti postavila na porovnaní s minulosťou

ČSOB vo svojej najnovšej kampani propaguje bezpečnosť svojich platobných kariet. Komunikácia produktu „Najbezpečnejšia karta“ je postavená na porovnávaní minulosti so súčasnosťou. Jej hlavným komunikačným posolstvom je zdôrazniť skutočnosť, že to, čo bolo bezpečné kedysi, dnes už nestačí a to platí aj v prípade platieb kartou na internete. 

„Retro koncept pochádza zo základného insightu – doba sa mení, čo sa snažíme ilustrovať na niekoľkých príkladoch ako napríklad bezpečnostný pás v aute, ktorý bol niekedy v aute snáď jediný bezpečnostný prvok a všetci ich považovali za dostatočné,“ uviedol pre Mediálne.sk account director agentúry MUW Saatchi & Saatchi Ronald Lupták.

Podľa jeho slov to rovnako funguje aj v bankovníctve. Bezpečnosť platobných kariet pri platbách na internete má zabezpečiť nová technológia 3-D Secure. Televízny spot je zostavený z viacerých záberov do minulosti a voice-over divákom vysvetľuje, že kedysi stačil bicykel s jedným prevodom či televízor bez diaľkového ovládača, ochranný filter na okuliaroch ľudia neriešili vôbec a vrcholom bezpečnosti boli bezpečnostné pásy v autách. Spot sa končí záberom na chlapca na kolotoči, ktorý má na krku zavesený kľúč. Ten sa o niečo neskôr prenesie aj na vizuál platobnej karty, ktorú banka komunikuje ako „najbezpečnejšiu“.

Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi a jej hlavnými komunikačnými nástrojmi sú okrem TV spotu printy a microsite www.najbezpecnejsiakarta.sk, ktorá sa detailnejšie venuje vysvetleniu funkcionality novej technológie.

Na internete je nasadený aj špeciálny banner, ktorý motivuje ľudí vyplniť kvázi bezpečnostný kód, nasadzovaný ako ochrana proti spamovaniu. Kód však nepozostáva z rôznych znakov, ale obsahuje nápis "najbezpečnejšia karta". Po jeho vyplnení sa banner iba zmenší.

ČSOB uvedenie novej karty bezpečnosti postavila na porovnaní s minulosťou

Vizitka kampane 3-D Secure pre ČSOB od MUW Saatchi & Saatchi

Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber

Art director: Braňo Mladý

Copywriter: Erik Reingraber, Katka Kurečková

Account director: Ronald Lupták

Account manager: Ivana Štulcová

Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films

Režisér televízneho spotu: Michal Baumbruck

Produkcia vizuálu: Radoslav Žilinský