Tri týždne budú operátori ČSOB pripravení vypočuť si akýkoľvek spoiler, čím majú podľa banky zachrániť filmové zážitky nielen svojich klientov, ale aj širokej verejnosti. Kampaň v podobe linky beží od 19. septembra a dokopy potrvá tri týždne.

Práve s touto myšlienkou pracuje aj nový spot od MUW Saatchi & Saatchi. „Každý pozná ten nepríjemný pocit, keď vám niekto prezradí spoiler. Nemá zmysel haniť týchto ľudí, práve naopak, sú to len filmoví a seriáloví maniaci, ktorí potrebujú byť vypočutí,“ približuje Jaroslav Vígh, kreatívny riaditeľ agentúry.

Kampaň okrem online videa, ktoré je nasadené aj ako kinospot, sprevádza špeciálna OOH – Kino Billboard.

Ako informuje banka, pôjde o bezplatné premietanie filmu Justice League na parkovisku oproti RTVS v bratislavskej Mlynskej doline, pričom premietacím plátnom bude práve bilbord ČSOB. Udalosť sa uskutoční v stredu.

Všetky spoilery budú na linke počúvať zamestnanci banky. „Chcel by som sa aj touto cestou úprimne poďakovať obetavým zamestnancom ČSOB, ktorí si v najbližších dňoch – pre dobro nás všetkých – vypočujú stovky spoilerov,“ dodáva J. Vígh.

ČSOB má „Spoilerovú linku“. Volať môžu tí, čo túžia prezrádzať dej filmov

Zdroj: ČSOB

Vizitka kampane

  • Creative Director: Jaroslav Vígh
  • Art Director: Peter Danada, Ivan Tichý, Roman Švajka, Simona Bačová
  • Copywriter: Dajana Székelyová, Jaroslav Vígh
  • Stratég: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
  • Unit Director: Anna Dzurjaníková
  • Head Account Manager: Anh Doan
  • Produkcia: Playground13
  • Réžia: Martin Marček
  • Kamera: Oliver Záhlava