Tri týždne budú operátori ČSOB pripravení vypočuť si akýkoľvek spoiler, čím majú podľa banky zachrániť filmové zážitky nielen svojich klientov, ale aj širokej verejnosti. Kampaň v podobe linky beží od 19. septembra a dokopy potrvá tri týždne.
Práve s touto myšlienkou pracuje aj nový spot od MUW Saatchi & Saatchi. „Každý pozná ten nepríjemný pocit, keď vám niekto prezradí spoiler. Nemá zmysel haniť týchto ľudí, práve naopak, sú to len filmoví a seriáloví maniaci, ktorí potrebujú byť vypočutí,“ približuje Jaroslav Vígh, kreatívny riaditeľ agentúry.
Kampaň okrem online videa, ktoré je nasadené aj ako kinospot, sprevádza špeciálna OOH – Kino Billboard.
Ako informuje banka, pôjde o bezplatné premietanie filmu Justice League na parkovisku oproti RTVS v bratislavskej Mlynskej doline, pričom premietacím plátnom bude práve bilbord ČSOB. Udalosť sa uskutoční v stredu.
Všetky spoilery budú na linke počúvať zamestnanci banky. „Chcel by som sa aj touto cestou úprimne poďakovať obetavým zamestnancom ČSOB, ktorí si v najbližších dňoch – pre dobro nás všetkých – vypočujú stovky spoilerov,“ dodáva J. Vígh.
Zdroj: ČSOB
Vizitka kampane
- Creative Director: Jaroslav Vígh
- Art Director: Peter Danada, Ivan Tichý, Roman Švajka, Simona Bačová
- Copywriter: Dajana Székelyová, Jaroslav Vígh
- Stratég: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
- Unit Director: Anna Dzurjaníková
- Head Account Manager: Anh Doan
- Produkcia: Playground13
- Réžia: Martin Marček
- Kamera: Oliver Záhlava