Na Slovensku a v Česku rozbieha reťazec rýchleho občerstvenia McDonald´s nový projekt s názvom „Na rovinu“, v rámci ktorého bude informovať spotrebiteľov o kvalite svojich produktov.

Poskytovať relevantné údaje a informácie bude spoločnosť na webovej stránke www.narovinu.mcdonalds.sk. Tu sa môže ktokoľvek prostredníctvom svojho účtu na sociálnych sieťach spýtať na zloženie jednotlivých jedál, na suroviny, ako sa s nimi pracuje, aj na dodávateľov.

Česko-slovenský McDonald´s prizná, čo skutočne obsahujú jeho burgery

„Už dlhý čas poskytujeme údaje o nutričných hodnotách a zložení všetkých našich produktov, ktoré predávame. Stále však existuje mnoho celkom neopodstatnených mýtov, ktoré sa snažíme uviesť na pravú mieru,“ uvádza v tlačovej správe manažér riadenia akosti a bezpečnosti potravín spoločnosti McDonald´s ČR/SR Vít Grec.

Česko-slovenský McDonald´s prizná, čo skutočne obsahujú jeho burgery

Doteraz mali zákazníci možnosť získať informácie o nutričných hodnotách napríklad na webe www.mcdonalds.sk, na špeciálnom webe www.mcdonaldsmenu.info, na prestieraniach vo všetkých reštauráciách a na obaloch vybraných produktov. Reťazec tu uvádza zloženie štandardného menu, zloženie sezónnych produktov väčšinou chýba.

Novým webom chce McDonald´s podľa vlastného vyjadrenia pokračovať v politike informačnej otvorenosti a postaviť sa proti niektorým "mýtom a nedorozumeniam", ktoré sa občas vyskytujú v súvislosti s kvalitou ich produktov.

Kampaň prvýkrát na svete uskutočnil McDonald´s v Kanade. Tamojšie zastúpenie siete zverejnilo na YouTube aj video z fotenia burgera, v ktorom food stylistka vysvetľovala proces skrášľovania sendvičov pre potreby reklamnej fotografie. Video zo zákulisia dosiahlo vyše osem miliónov zhliadnutí.

V Európe prichádza s týmto projektom McDonald´s ČR/SR ako prvý, ale plánovaný je aj v ďalších štátoch, v ktorých McDonald´s pôsobí.