Reštauračná sieť McDonald´s od mája “občerství” svoju ponuku v jedálnom lístku o tri novinky, ktoré vzišli zo spotrebiteľskej súťaže Môj burger. O víťazoch pre český a slovenský trh rozhodla päťčlenná odborná porota.
Z finálovej desiatky chuťou, kreativitou a vzhľadom svojho burgeru zabodovala Slovenka Andrea Čunderlíková, ktorá súťažila s AndyMcCandy, druhú priečku obsadil burger s názvom McHryz a trojicu uzavrel MexicoFax. Všetky tri sendviče sa dostanú do predaja na slovenskom a českom trhu v priebehu mája.
Zdroj: Mujburger.cz
„Veľmi milo ma prekvapila nápaditosť, s akou súťažiaci svoje burgery vymýšľali. McDonald´s prichádza každoročne s 10 až 15 novými produktmi. Som presvedčený, že burgery súťažiacich sa rozhodne medzi ďalšími novinkami nestratia,“ uviedol v tlačovej správe generálny riaditeľ spoločnosti McDonald´s ČR a SR Alexander Schramm.
Súťaž Môj burger prebiehala od 28. februára, pričom súťažiaci celkovo vytvorili 9 611 burgerov, o ktorých osude hlasovala verejnosť. Desať burgerov s najväčším počtom hlasov sa prebojovalo do finále, kde súťažiaci pripravovali svoje výtvory v skúšobnej kuchyni reštaurácie McDonald´s.
Pôvodná správa vydaná 14. februára 2013
McDonald's ponúka hambáčovú slávu aj Slovákom
Fastfodová sieť McDonald´s dáva priestor vytvoriť si burger podľa svojej chuti aj slovenským a českým spotrebiteľom.
Kampaň Môj Burger má byť pokračovaním minuloročného konceptu Best of McDonald´s, v ktorej mali zákazníci tiež možnosť ovplyniť skladbu ponuky reťazca výberom z viacerých burgerov, ktoré fastfood predával v uplynulých rokoch.
Tentokrát môžu svoj vlastný "hambáč" poskladať z veľkého počtu ingrediencií sami zákazníci. Koncept tejto súťaže prebiehal už aj na viacerých susedných trhoch.
Zdroj: Mujburger.cz
Do ponuky v reštauračnej sieti na slovenskom a českom trhu sa dostanú tri burgery, ktoré vyberie odborná porota. Vyberať bude z desiatich burgerov, ktoré získajú najväčší počet hlasov od ostatných používateľov. Finalisti budú mať za úlohu svoj recept pripraviť pod vedením špecialistov z McDonald´s a následne budú súťažiť v troch kategóriách – vzhľad, kreativita a chuť.
„Tri víťazné burgery sa budú predávať v rámci kampane, ktorá sa uskutoční ešte pred začiatkom leta v máji a jej trvanie je naplánované na šesť až sedem týždňov,“ uviedla pre Mediálne.sk PR/Communications Director McDonald´s pre ČR a SR Drahomíra Jiráková..
Používatelia si burger podľa svojej chuti môžu vytvoriť na webe Mujburger.cz/sk. Produkt s vlastným názvom následne súťaží v galérii s ostatnými prihlásenými burgermi. Tvorca má tiež možnosť vytvoriť mu vlastnú reklamnú kampaň.
Projekt Môj Burger vznikol v Nemecku a ďalej sa objavil napríklad v Holandsku, Švajčiarsku, Dánsku, Švédsku či v Maďarsku. Kampaň reťazec zatiaľ nespustil v Taliansku či vo francúzskej sieti reštaurácií.