Mediálny dom Burda International CZ, ktorý od júna tohto roku vlastní digitálne vydavateľstvo Extra Online Media, sa chystá na výrazné zmeny. Od 1. januára 2024 zmení svoj názov na BurdaMedia Extra a predstaví novú vizuálnu identitu vyvinutú v spolupráci s Hubert Burda Media Corporate Branding tímom, informuje portál Marketing & Media.

„Kúpou spoločnosti Extra Online Media sme ešte viac expandovali do digitálu. Od začiatku spolupráce sa značky z našich portfólií skvele dopĺňajú a už teraz vidíme pozitívne výsledky, ktoré nám spojenie prinieslo. Spoločne sme sa stali jednotkou vo food segmente a dvojkou v lifestyle pre ženy. Pod značkou BurdaMedia Extra bude naša pozícia na českom mediálnom trhu oveľa silnejšia a zaujímavejšia pre súčasných i potenciálnych inzerentov. Zároveň budeme môcť našim čitateľom naďalej prinášať špičkový obsah a využívať vzájomné synergie,“ hovorí Petra Fundová, generálna riaditeľka Burda International CZ.

Oficiálny rebranding sa uskutoční 1. januára 2024, ale spoločnosť sa rozhodla predstaviť zmeny verejnosti, klientom a obchodným partnerom s miernym predstihom. Nový názov bude sprevádzať moderná vizuálna identita od Hubert Burda Media.

„Názov BurdaMedia Extra vyjadruje naše zameranie na inovácie v digitálnom prostredí a prvotriednu kvalitu všetkých našich titulov. Či už ide o naše tlačené časopisy, alebo online obsah. Nový brand nám zároveň umožňuje mnoho kreatívnych možností z hľadiska našej komunikácie. V novej vizuálnej identite chceme byť hravejší, farebnejší, skrátka extra. To nám umožní nové slogany, ktoré budeme používať, ako napríklad Extra_inšpiratívna, Extra_štýlová alebo Extra_profesionálna,” vysvetľuje Miroslava Harcegová, riaditeľka marketingu Burda International CZ.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Rome,,Italy,-,July,11,,2023,,Luminous,Poster,Of,The
Neprehliadnite

Nespoliehajte sa na pozeranie Oppenheimera online, varuje režisér Christopher Nolan