Až štyri programy prekonali v pondelok hranicu 300-tisíc sledujúcich divákov v nespravodajskom rebríčku pre cieľovú skupinu 12+. Najsledovanejším bola epizóda seriálu Mama na prenájom II, ktorú si nenechalo ujsť 382-tisíc divákov. Za sebou nechala Pána profesora s 357-tisícmi divákov.
Úspešná bola aj šou Bez servítky, ktorá obsadila tretie miesto vďaka 342-tisícom divákov. Darilo sa tiež magazínu Reflex, ktorý pred televízne obrazovky prilákal 334-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov uzatvára vedomostná súťaž Duel s 289-tisícmi divákov.
Cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov však rozhodla, že najviac sledovaným nespravodajským programom bude práve epizóda Pána profesora V, ktorá získala 25,3-percentný trhový podiel. Oveľa väčší úspech však mala šou Bez servítky s 26,1-percentným trhovým podielom, alebo aj Mama na prenájom s 24,6-percentným trhovým podielom.
K úspešnejším programom, ktoré získali viac ako 20 percent trhového podielu však patrili aj reality šou Farma (22,2 percent) či relácia Reflex (24 percenta).
Skupina Markíza získala za celý pondelok 33,7 percenta trhového podielu, Joj Group mala 21,9 percenta, RTVS dosiahla 9,3 percenta, TA3 mala 1,2 percenta.