„Avon tentokrát vyzýva všetkých prostredníctvom svojej novej kampane, aby fandili ženám vo svojom okolí. Podporia tak ich osobný rozvoj a poukážu na silu ženskej krásy a osobnosti. Tieto posolstvá šíri aj známa slovenská speváčka Dara Rolins, ktorá sa stala ambasádorkou kampane,“ hovorí o kampani značka.

Počas roka Dara predstaví verejnosti v rámci kampane vybrané produkty, ktoré budú zastrešované značkou Beauty by Dara. Pod jej značkou bude v ponuke dekoratívna kozmetika alebo produkty zamerané na starostlivosť o telo.

Okrem speváčky kampaň podporili ďalšie Slovenky, ako make-up artistka Lucia Sládečková, fitnes influencerka Tatiana Žideková alebo youtuberka Martina „Moma“ Horňáková. Tie sa budú do kampane zapájať prostredníctvom komunikácie na sociálnych sieťach a rovnako ako D. Rolins, aj ony budú šíriť myšlienku tohtoročnej kampane.

Avon kampaň pripravil interne. Vzhľadom na produktové portfólio logicky cieli v komunikácii na ženy. 

Značka každoročne organizuje ako veľkú marketingovú aktivitu Avon Pochod proti rakovine prsníka, ktorého tvárami sa takisto stávajú známe osobnosti ako napríklad Alena Heribanová, Zlatica Puškárová a mnohé ďalšie.

Tento rok avizoval Avon v pochode zmeny, podujatie má nové logo aj názov, z ktorých vypadlo slovo „rakovina“. Namiesto Avon Pochod proti rakovine prsníka sa event volá Avon Pochod za zdravé prsia. 

O PR aktivity značky Avon sa dlhodobo stará agentúra SK.PR Strategies.