Avon komunikáciu CSR projektu stavia na autentickosti – ambasádorkami sú ženy, ktoré majú osobnú skúsenosť s onkologickým ochorením prsníka.
Tento rok sa k nim pripojila modelka Soňa Skoncová, ktorá sa objavuje v kampaniach častejšie – aktuálne spolupracuje napríklad aj so značkou Adidas.
V prípade Avonu je tvárou konceptu „Nerieš“. Heslo tohtoročného pochodu má podľa kozmetickej značky pripomenúť, že pri dnešnom hektickom životnom štýle zabúdame na to podstatné, na naše zdravie.
„Veľakrát riešime malichernosti, a to nielen v každodennom zhone, ale aj v súvislosti s Avon Pochodom. Či vyzeráme dobre, či bude vystupovať naša obľúbená kapela, alebo aké bude počasie. Skúsme sa preto povzniesť nad tieto nepodstatné veci a zamerajme sa hlavne na to, že účasťou na podujatí vyjadríme spolupatričnosť, pomoc a podporu všetkým ženám a rodinám, ktoré s rakovinou bojujú,“ uvádza Avon.
Vizuál kampane k Avon pochodu 2017 Zdroj: SKPR Strategies
Avon v rámci kampane na Slovensku ukázal jeden z vizuálov, kde sa vyníma slogan Nerieš lajky. V Česku komunikuje značka rovnako, zverejňuje už aj online spoty s lokálnymi ambasádormi.
Slovenský pochod zorganizuje Avon tento rok deviaty raz, konať sa bude v sobotu 17. júna v Bratislave. V prostrední Bratislavského hradu vystúpia Jana Kirschner, Polemic, POPS ft. Lukáš Adamec, Klnka – detský folklórny súbor, Campana Batucada – bubnová šou a ďalší.
Súčasťou programu je tradičná symbolická prechádzka cez historické centrum s trojkilemtrovou trasou.
Vstupenkou na podujatie bude tričko proti rakovine prsníka, ktoré na tento rok pripravil návrhár Lukáš Macháček. V ponuke je dámska, pánska aj detská verzia trička.